YFF – uke 41

12/10

Jeg fortsettet med å sy på kjolen jeg startet med før høstferien.  Sydde en kant nederst på de to innerste lagene som jeg hadde klipt opp. Etter det klipte jeg litt av kanten nederst på det ytterste laget før en annen tok over for å klippe av resten (hun tok over for at kanten skulle bli klippet fint og rett). Deretter så øvde jeg litt på å sy en fin kant på noen avklipte stoffbiter fra kjolen.

Hva har jeg lært?

Litt mer om hvordan man bruker den spesielle foten som bretter kant for deg og mer om prosessen med hvordan man klipper av litt nederst på en kjole, for å legge den opp, så det blir pent og rett.

-Victoria

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg