YFF – uke 46

Startet med å dampe en brudekjole. Etter det skulle jeg legge opp en ballkjole og sy på en plate bak på kjolen. Lagde en liten tegning med målene jeg skulle legge opp kjolen med. Startet med å klippe av 7 cm rundt hele fôr stoffet, og så klipte jeg av flere cm på det øverste stoffet. Brukte så en spesiell fot for å sy en fin kant nederst. 

Hva har jeg lært?

At det ikke trenger å være så vanskelig å legge opp en kjole og jeg har endelig lært meg teknikken med den foten!

-Victoria

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg