Print

Vi skulle lage et print til å ha på hettegenseren vi hadde sydd. Jeg hadde allerede tenkt ut hvilket motiv jeg skulle lage. Startet med å prøve ut forskjellige ting på Adobe Illustrator programmet og startet å tegne. Brukte en del sirkler og prøvde meg litt frem. Resultatet ble jeg egentlig veldig fornøyd med. Overrasket meg selv litt med hvor bra jeg klarte å få motivet til å bli. Etter dette skulle jeg få det på hettegenseren jeg hadde sydd tidligere. Startet med å  skrive ut engang og måtte da skifte bakgrunnsfarge noen ganger og skifte litt farger og gjøre ting større på motivet, fordi da jeg skrivde det ut så kom det ingenting på arket. Etter noen feil med det så prøvde jeg å stryke det på, men motivet syntes ikke på stoffet jeg hadde prøve-stryket det på. Måtte igjen da bytte på motivet og forskjellige ting. 

Resultatet:

Hva har jeg lært?

Å bruke Adobe Illustrator og at prosessen med å få et print på stoff ikke er enkelt.

-Victoria

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg