YFF – uke 48

Fortsatte med å legge opp den ballkjolen jeg hadde startet på tidligere. Klipte ferdig det ene laget, før jeg startet med en annen kjole som skulle bli bytta glidelås på. Hadde veldig lyst til å lære det. Startet med å åpne opp kjolen for å komme inn under foret og ytterstoffet. Begynte da med å sprette av glidelåsen. etter at den var av så satte jeg glidelåsen fast på den ene siden med nåler og sydde på kanten av glidelåsen for å feste den. Etter det sydde jeg, så nærme jeg klarte, selve glidelåsen så den ble mest mulig usynlig. Sydde så glidelåsen fast på den andre siden av stoffet, helt ytterst på glidelåsen.

Hva har jeg lært?

Jeg har lært å bytte glidelås og hvordan man klarer å få de så godt skjult som de ofte er på kjoler.

-Victoria

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg