YFF – Uke 49

Fortsatte med kjolen jeg hadde startet på tidligere, der jeg skulle bytte en glidelås. Glidelåsen hadde dratt seg på den ene siden så måtte ta opp på den ene siden, før jeg hjalp en kunde med tilpassing av kjole. Etter dette fortsatte jeg litt på glidelåsen før jeg hjalp en ny kunde med å finne brudekjole.

Hva har jeg lært?

Teknikken bak snøring bak på kjoler, å hjelpe en kunde uten spesielt mye hjelp og at jeg klarer det helt fint og at jeg må passe litt på når jeg bytter glidelås, fordi stoffet kan gli.

-Victoria

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg