YFF – uke 7 tirsdag

Startet med å dampe en brudekjole før jeg fortsatte med vikingkjolen. Sydde på ermene før jeg sydde på kilene. Etter dette sydde jeg den sammen i sidene og klipte skjørtekanten før jeg la opp nederst på kjolene og ermeåpningen ved håndleddene. Til slutt sydde jeg på de nødvendige merkelappene. Etter dette så sydde jeg på en hekte på en ting du har over skuldrene, husker ikke hva det heter.

Den ferdige Eura kjolen:

Hva har jeg lært?

Å sy knapphullsting og at jeg må ha litt bedre oversikt når jeg nåler og skal sy, så jeg slipper å sy så mye unødvendig feil.

-Victoria

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg