YFF – uke 7 torsdag

Startet med å sy fast noen hekter på en kåpe, før jeg fortsatte på brudekjolen som jeg skulle sy ut i sidene. Sydde ut den ene siden før jeg sydde ut i sidene på foret. Hjalp en del kunder også, noe på tilpassing og andre med valg av brudekjole. Tok i tillegg min første telefonsamtale idag. Litt morsomt men det er litt forretningserfaring!

På kvelden var jeg med på kurs til Osebergdrakta. Der hjalp jeg kursdeltagerne med noen små ting og lærte mer om Osebergdrakta. 

Hva har jeg lært?

Hvilken rekkefølge man bør legge opp brudekjoler i.

-Victoria

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg