YFF – uke 7 fredag

Ryddet litt rundt omkring og fortsatte på brudekjolen jeg hadde startet på tidligere. Sydde ferdig ut og sydde på pyntingene i sidene. Så strøyk jeg og prøvde å fjerne stingmerkene i sidene og på føret. Etter dette startet jeg på en annen brudekjole, jeg hadde sydd på tidligere. Den skulle jeg sy igjen åpningen på toppen ved utrigningen. Sprettet først opp støttestikninger. 

Hva har jeg lært?

En måte å fjerne stingmerker på, så det ikke ser ut som det er sydd ut. 

-Victoria

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg