YFF – uke 39

28/9

Jeg startet med at jeg var på skolen og gjorde ferdig design oppgaven. Etter det dro jeg på Brudehuset. Der startet jeg å sy på en rosa selskapskjole med engang. Sydde sammen stoffer og brettet til så det skulle bli to fine hjørner før jeg håndsydde hjørnene fast. Sydde sammen en åpning i skjørtet før jeg begynte å stryke. Etter det så startet jeg med å legge opp en mørk blå selskapskjole. Da startet jeg med å legge den på et strykebrett og så la jeg målebåndet foran meg og klipte. Klipte i to lag før jeg begynte å sy en fin brettet kant med en spesiell symaskinfot.

Hva har jeg lært?

Jeg har lært mer detaljert om hvordan man legger opp kjoler og hvordan man bruker en sånn fot.

-Victoria

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg