YFF – uke 36 og 37

Jeg er utplassert på Sjuls Design Brudehuset hver torsdag.

7/9/17

Jeg klipte av 1 cm tyll nederst på en brudekjole som skulle bli lagt opp, pakket opp underskjørt, sprette av en del blonder på ermene på en brudekjole og sydde på perler og en hekte.

14/9/17

Jeg støvsugde, tørka støv, vaska, hjalp til litt med en kunde, strøyk og dampet noen skjorter og kjole og hvitt og sorterte brudekjoler.

Hva har jeg lært?

Jeg har lært mer om forskjellige størrelser på kjoler (diverse størrelse skjemaer) og litt mer om hvordan man klipper av tyll på brudekjoler.

-Victoria

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg