YFF – uke 45

Sydde inn alle de tre lagene i skjørtet på brudekjolen jeg hadde startet på tidligere. For å sy inn disse lagene, så måtte jeg måle og sy hvert lag hver for seg. Etter dette hjalp jeg en kunde før jeg lagde en liste over sko som er på Brudehuset. La skoene så inn på en produktoversiktside. Til slutt hjalp jeg til med å sy en serk (en type viking kjole).

Brudekjolen etter at den hadde blitt sydd inn ca. 3 cm  på hver side.

Hva har jeg lært?

At det er vanskeligere å sy inn en brudekjole enn det jeg trodde, men jeg har lært det og lært flere teknikker på hvordan man kan sy inn et klesplagg i siden som har flere lag med stoff. 

-Victoria
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg