Kostyme

Oppgaven er å designe en vest til et kostyme. Startet med å finne inspirasjonsbilder. Vesten skal sys til “The Evil Queen” i tv serien Once Upon A Time. Så tegnet jeg 10 forskjellige skisser. Etter dette skulle jeg bruke en metode der jeg la gjennomsiktig papir over den vesten  jeg hadde bestemt meg for og tegnet 10 nye utgaver av den vesten.

Bestemte meg så for den utgaven av vesten jeg ville sy og begynte å tegne motefigurin. Prøvde meg litt frem med forskjellige teknikker før jeg tegnet og fargela. Etter dette startet jeg på flattegning. Først tegnet jeg halve, før jeg brettet arket og tegnet den på andre siden av arket. Da blir den helt lik på begge sider. Tegnet den så på nytt med tusj. Festet så den ferdige motefigurinen og flattegningene på plakaten. Endelig ferdig.

Ferdig plakat:

Hva har jeg lært?

En ny teknikk med å ta matpapir over for å lage mange nye versjoner av samme og har forbedret mine tegne ansikt teknikker.

-Victoria

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg