YFF – uke 6 tirsdag

Startet med å pakke ut noen brudekjoler, før jeg dampet en brudekjole og et slør. Etter dette prøvde jeg å finne ut av et mønster før jeg la det ned på et stoff. Merket opp og så klipte. Skal sy en type viking serk. Målte først opp 10 cm øverst på for- og bakstykket og sydde to rynketråder på hvert stykke. gjorde et par forsøk før jeg fikk til rynkinga. Brettet så kanten og sydde en stikning. 

Hva har jeg lært?

Å sy rynketråd og bruke et annet type mønster.

-Victoria

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg