YFF – uke 6 torsdag

Fortsatte på vikingkjolen jeg hadde startet på tidligere. Sydde på resten av kilene og brukte franske sømmer. Etter kilene sydde jeg kjolen fast i sidene og sprettet siden jeg skulle ha en lapp i den ene sidesømmen. Klipte så en fin kant nederst før jeg brettet opp og sydde, brettet og sydde en stikning ved ermeåpningen ved håndleddene. Til slutt sydde jeg på en lapp inni ved halsen. 

Hva har jeg lært?

En måte å lage mønster på, ved at man tar sømmonnet med i mønsteret og bretter enkelte steder så det ikke blir overflødig med stoff når man syr og litt mer om gradering.

-Victoria

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg